ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΌΠΛΗΚΤΟΥ Θ. ΓΡΕΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΌΠΛΗΚΤΟΥ Θ. ΓΡΕΠΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ:

Κύριε πρωθυπουργέ της πατρίδας μου, @

Ονομάζομαι Θεόδωρος Γρέπος, είμαι 68+ χρονών και μένω μόνιμα στο Δαμάσι Τυρνάβου. Τόσο εγώ όσο και η συντριπτική πλειοψηφία των συγχωριανών μου ζούμε κάτω από άθλιες συνθήκες στο γήπεδο του χωριού μετά τα 6,3 R που χτύπησαν το Δαμάσι στις 3/3/2021.

Θα αναφερθώ στο τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι απόμαχοι της εργασίας, δηλαδή οι υποψήφιοι συνταξιούχοι. Προσωπικά έχω καταθέσει τα δικαιολογητικά για σύνταξη γήρατος πριν 14 μήνες!

Είναι πολύ σκληρό να ζεις στη σκηνή του σεισμόπληκτου, μη γνωρίζοντας τι θα ξημερώσει λόγω της συνεχούς μετασεισμικής δραστηριότητας, αλλά και περιμένοντας για πάνω από έναν χρόνο για το πότε επιτέλους θα έρθει η σειρά σου να πάρεις πίσω ένα μικρό μέρος του ιδρώτα και των κόπων ολάκερης ζωής, από τα οποία εξαρτάται και η επιβίωση της οικογένειας σου.

Από 15 χρονών παιδί που κόλλησα τα πρώτα βαρέα ένσημα έως το 67ο έτος της ηλικίας μου έχω 12.869 ημέρες εργασίας σε ΙΚΑ, ΟΓΑ και......

Σας παρακαλώ κύριε πρωθυπουργέ δείτε το θέμα των σεισμόπληκτων που έχουν καταθέσει δικαιολογητικά για σύνταξη γήρατος. Δώστε προτεραιότητα σε όλους εμάς που αφήσαμε τα ετοιμόρροπα και γκρεμισμένα σπίτια μας, ζούμε πλέον κάτω από άθλιες συνθήκες και η επιβίωση μας εξαρτάται αποκλειστικά από τη σύνταξη που περιμένουμε.

Πιστεύω πως σε εύλογο χρόνο θα δώσετε λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε.

Ευχαριστώ.
Θεόδωρος Γρέπος





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις