Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ! ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ!

 Τι δήλωσε από Σιγκαπούρη

Ο Πάπας Φραγκίσκος ολοκλήρωσε την επίσκεψή του στη Σιγκαπούρη την Παρασκευή επαινώντας την παράδοσή της στην διαθρησκειακή αρμονία, όπως αποκαλείται.

Απευθυνόμενος σε μια διαθρησκευτική συνάντηση νέων στην Σιγκαπούρη λίγο πριν αναχωρήσει για την πτήση της επιστροφής του στη Ρώμη, ο Πάπας Φραγκίσκος είπε πως «κάθε θρησκεία είναι ένας τρόπος για να φτάσετε στον Θεό»!

Ο Φραγκίσκος προήδρευσε σε μια συγκέντρωση νέων από ορισμένες από τις θρησκευτικές παραδόσεις που υπάρχουν στην Σιγκαπούρη, όπου τζαμιά, βουδιστικοί ναοί και χριστιανικές εκκλησίες βρίσκονται δίπλα-δίπλα ανάμεσα στους εμβληματικούς ουρανοξύστες της περιοχής!

Ο Πάπας εξέφρασε την κύρια άποψή του σχετικά με την ανάγκη των ανθρώπων διαφορετικών θρησκειών να συμμετάσχουν σε εποικοδομητικό διάλογο αντί να επιμείνουν στα θρησκευτικά δόγματά τους!

«Όλες οι θρησκείες είναι ένα μονοπάτι για να φτάσουμε στον Θεό», είπε.

«Αν αρχίσετε να τσακώνεστε “η θρησκεία μου είναι πιο σημαντική από την δική σου, η δική μου είναι αληθινή και η δική σου όχι”, πού θα μας οδηγήσει αυτό;» ρώτησε δυνατά.

«Υπάρχει μόνο ένας Θεός, και ο καθένας μας έχει μια γλώσσα για να φτάσει στον Θεό. Μερικοί είναι σεΐχηδες, μουσουλμάνοι, ινδουιστές, χριστιανοί και είναι διαφορετικοί δρόμοι [προς τον Θεό]».

Το ερώτημα που τίθεται είναι: Ποιόν Θεό εννοεί ο Πάπας αν όχι τον Χριστό, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με καμία ανθρώπινη θρησκεία;

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΣΧΑ, ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΣΗΣΚΕΙΑ. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ!

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ
«Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀπεδέχθη τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τῶν μή εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ’ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καί Ὁμολογιῶν».

Αὐτό σημαίνει ὅτι ἡ ‘Ορθόδοξη ‘Εκκλησία Θεωρεῖται ὡς μία ἄλλη χριστιανική Ἐκκλησία ἤ Ὁμολογία. Δηλαδή, τόσο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ὅσο καὶ οἱ ἄλλες ἑτερόδοξες χριστιανικές ἐκκλησίες καὶ ὁμολογίες ἔχουν τὴν ἴδια πίστη, ἀλλά διαφέρουν μόνο στὴ θεολογική διατύπωσή της. Ὅ,τι δηλαδή πρεσβεύει τό Π.Σ.Ε. καί ὅ,τι δηλώνει ἐδῶ καί χρόνια ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαῖος. Καὶ γι’ αὐτό τὸ λόγο, προκειμένου νὰ ὑπάρξει συγκρητιστική ἑνότητα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μὲ τὶς αἱρετικές ὁμάδες, ἀπομένει νὰ ὑπάρξει πρόοδος στὴ σύγκλιση τῶν θεολογικῶν τους διατυπώσεων ὡς πρὸς τὸ θέμα τῆς δῆθεν κοινῆς τους πίστης. Αὐτή τὴν δογματική ἀπόφαση τήν διατυπώνουν ὡς ἑξῆς: «ταχυτέρα και ἀντικειμενικοτέρα ἀποσαφήνιση τοῦ ὅλου ἐκκλησιολογικοῦ θέματος καὶ ἰδιαιτέρως τῆς γενικωτέρας παρ’ αὐτοῖς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ἱερωσύνης, καὶ ἀποστολικῆς διαδοχῆς»

Τά συμπεράσματα πού ἐξάγονται ἐκ τῆς μελέτης των κοινοποιηθέντων τελικῶν κειμένων τῆς λεγομένης Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου, καθώς καί ἀπό τίς ἀπαντήσεις καί ἀναλύσεις ἐγκρίτων θεολόγων καί μητροπολιτῶν εἶναι ὅτι:

Ἐπετεύχθη τελικά ὁ στόχος τῆς ἐκκλησιαστικοποιήσεως τῶν αἱρέσεων, δηλαδή ἔγινε δεκτό ὅτι ὁ Παπισμός καθώς καί λοιποί αἱρετικοί εἶναι Ἐκκλησίες καί ὄχι αἱρέσεις.
Νομιμοποιήθηκε ἐπίσημα καί συνοδικά ἡ παναίρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καθώς ἀναγνωρίζει τό Προτεσταντικό λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο ᾽Εκκλησιῶν ἤ μᾶλλον αἱρέσεων.
Καθιερώθηκε ἡ μεταπατερική θεολογία
Καταλύθηκαν ἀποφάσεις Οἰκουμενικῶν Συνόδων.
Παραποιεῖται ἡ Ὀρθόδοξη Πνευματικότητα.
Κατέλυσε τήν Ὀρθόδοξη συνοδικότητα.
Χρησιμοποιήθηκαν ἀντορθόδοξοι μέθοδοι στόν τρόπο λειτουργίας της.
Οἱ ἀποφάσεις τῆς συνόδου, εἶναι ὑποχρεωτικές διά τό σύνολο τῶν λαϊκῶν καί κληρικῶν ἐπί προφάσει τηρήσεως ἤ δῆθεν προασπίσεως τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας καταλύοντας ὅμως τόν ρόλο τοῦ Λαοῦ, ὁ ὁποῖος ἔχει τήν εὐθύνη γιὰ τὴ διατήρηση ἀνόθευτης τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως.
Δέν ἀκολουθεῖ τήν ἁγιοπατερική καί ἁγιοπνευματική Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, μιᾶς καί δέν ἔγινε ἐξ’ ἀρχῆς ἀναγνώριση ὅλων τῶν προηγουμένων συνόδων.
Εἴχαμε συμμετοχή γιά πρώτη φορά παρατηρητῶν οἱ ὁποῖοι ἦταν παπικοί, καί μάλιστα εἴχαμε συμπροσευχές κατά τήν διάρκεια τῶν Λειτουργιῶν.

ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ! ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ!

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις