Ο ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ! ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ!

 Ἅγιὸς Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός:Θά σᾶς ζητήσουν τὰ ντουφέκια· νὰ ἔχετε διπλᾶ· νὰ δώσετε τὸ ἕνα καὶ νὰ κρατήσετε τὸ ἄλλο. Ἕνὰ ντουφέκι 100 ψὺχὲς θὰ γλυτώση" 

Αὐτὸ μὶὰ μέρα θὰ γίνει Ρωμαίικο καὶ καλότυχος ὅποιος ζήσει σὲ κεῖνο τὸ βασίλειο.» 

(Συνήθιζε νὰ λέγει εἰς διάφορα μέρη τῆς ὑποδούλου Ἑλλάδος, τὰ ὁποῖα μετὰ ταῦτα ἀπηλευθερώθησαν) 

«΄Ω εὐλογημένο βουνό, πόσες ψὺχὲς γυναικόπαιδα θὰ σώσεις ὅταν ἔλθουν τὰ χαλεπὰ χρόνια !» 

(Εἶπε τὴν προφητείαν αὐτὴν ἐν Σιατὶστῃ καὶ ἀλλαχοῦ ἀντικρύζων τὰ βουνά, τὰ ὁποῖα κατὰ τὸὺς χρόνους τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως ἔγιναν κρησφύγετα τῶν γυναικοπαίδων). 

«Καλότυχοι σεῖς, οἱ ὁποῖοι εὑρέθητε ἐδῶ πάνω εἰς τὰ ψὴλὰ βουνά, διότι αὐτὰ θὰ σᾶς φυλάξουν ἀπὸ πὸλλὰ δεινά. Θὰ ἀκοῦτε καὶ δὲν θὰ βλέπετε τὸν κίνδυνο. Τρεῖς ὧρὲς ἢ τρεῖς μέρες θὰ ὑποφέρετε.» 

(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιφέρειαν Σιατίστης). 

«Τὸ ποθούμενο θὰ γίνει στὴν τρίτη γενεά. Θὰ τὸ ἰδοῦν τὰ ἐγγόνια σας.» 

(Ἐλέχθη ἐν Χειμάρρᾳ – Ἡ σπουδαιοτάτη αὕτη προφητεία τοῦ Ἁγίου, ἡ ὁποία ἔτρεφε τὴν γλυκυτέραν ἐλπίδα τοῦ ὑποδούλου Γένους, ἔλαβε καταπληκτικὴν ἐπαλήθευσιν. Διότι οἱ χρόνοι τῆς ἀπελευθερώσεως τοῦ Ἔθνους εἶναι πράγματι ἡ τρίτη γενεὰ ἀπὸ τῶν χρόνων πὸὺ προεφήτευσεν αὐτὴν ὁ Ἅγιός, καθ' ὅσον, ὡς γνωστόν, ἑκάστη γενεὰ ὑπολογίζεται εἰς 25 ἔτη). 

«Θάρθη καὶρὸς νὰ σᾶς πάρουν οἱ ἐχθροί σας καὶ τὴ στάχτη ἀπὸ τὴ φωτιά, ἀλλὰ σεῖς νὰ μὴν ἀλλάξετε τὴν πίστη σας, ὅπως θὰ κάμνουν οἱ ἄλλοι. 

«Θάρθη καὶρὸς νὰ σᾶς πάρουν οἱ ἐχθροί σας καὶ τὴ στάχτη ἀπὸ τὴ φωτιά, ἀλλὰ σεῖς νὰ μὴν ἀλλάξετε τὴν πίστη σας, ὅπως θὰ κάμνουν οἱ ἄλλοι. 

(Ἐλέχθη ἐν Σιατίστῃ) 

Σᾶς λυπᾶμαι γιὰ τὴν περηφάνια, ὅπου ἔχετε. Τὸ ποδάρι μοῦ ἐδῶ δὲν θὰ ξαναπατήσει. Καὶ ἐὰν δὲν ἀφήσετε αὐτὰ τὰ πράγματα πὸὺ κάνετε, τὴν αὐθαιρεσία καὶ ληστεία, θὰ καταστραφεῖτε. Σὲ κεῖνο τὸ κλαρί, πὸὺ κρεμᾶτε τὰ σπαθιά σας, θὰρθὴ μὶὰ μέρα πὸὺ θὰ κρεμάσουν οἱ γύφτοι τὰ ὄργανά τους. 

(Ἐλέχθη εἰς τὸ χωρίον Ἅγιὸς Δονάτος Σουλίου). 

«Θάρθουν οἱ κόκκινοι σκοῦφοι κι ὕστερα οἱ Ἄγγλοι ἐπὶ 54 χρόνια, καὶ κατόπιν θὰ γίνει Ρωμαίϊκο.» 

(Ἐλέχθη ἐν Κεφαλληνὶᾳ πὲρὶ τῆς ἀπελευθερώσεως τῆς Ἑπτανήσου – «Κόκκινοι σκοῦφοι» ὀνομάζονται οἱ Γάλλοι στρατιῶται ὡς ἐκ τοῦ χρώματος τῶν καλυμμάτων τῆς κεφαλῆς κατὰ τὸὺς ναπολεοντείους χρόνους. Ἡ προφητεία αὕτη ἔὗρε καταπληκτικὴν ἐκπλήρωσιν. Διότι μετὰ τὸὺς Ἑνετοὺς εἰς τὴν Ἐπτάνησον ἐγκατεστάθησαν οἱ Γάλλοι, καὶ μετὰ τὴν ἀναχώρησιν τούτων ἦλθον οἱ ‘Ἄγγλοι, τῶν ὁποίων ἡ παραμονὴ διήρκεσε 54 ἔτη, δηλαδὴ ὅσα καὶ προεφήτευσεν ὁ ‘Ἅγιός. Τὸ 1810 κατέλαβον οὐσιαστικῶς οἱ ‘Ἄγγλοι τήν Ἐπτάνησον (ἐκτὸς τῆς Κερκύρας, ἡ ὁποία παρεδόθη τὸ 1815 εἰς τὸν Κάμπελλ), καὶ τὸ 1864 παρέδωκαν αὐτὴν εἰς τὴν Ἑλλάδα.) 

«Τὰ ὅρια τοῦ Ρωμαίικου θάνε ἡ Βωβοῦσα (ὁ ποταμὸς Ἀῶος).» 

(Ἐλέχθη ἐν Παλαιά ‘Ἄρτῃ) 

«Ἐκεῖθε θάρθη τὸ Ρωμαίικο.» 

(Τὴν προφητείαν ταύτην εἶπεν ὁ ‘Ἅγιὸς ἐν Πρεβὲζῃ δεικνύων τὸ μέρος τῆς Στερεᾶς, ἀπὸ τὸ ὁποῖον θὰ προήρχετο ὁ στρὰτὸς τῆς ἐλευθερίας. Ἡ προφητεία ἐπραγματοποιήθη τὸ 1912). 

«Τὰ βάσανα εἶναι ἀκόμη πολλά. Θυμηθεῖτε τὰ λόγια μου · προσεύχεστε, ἐνεργεῖτε καὶ ὑπομένετε στερεά. Ἕὡς ὅτου νὰ κλείσει αὐτὴ ἡ πλὴγὴ τοῦ πλατάνου, τὸ χωριὸ σᾶς θάνε σκλαβωμένο καὶ δυστυχισμένο.» 

(Ἐλέχθη εἰς Τσαραπλανά, τὸ σημερινὸν Βασιλικὸν τῆς Ἠπείρου. Ἡ πλὴγὴ τοῦ πλατάνου ἔκλεισε τὸ 1912, ἔτος ἀπελευθερώσεως τῆς Ἠπείρου) 

«Πότε θὰρθὴ τὸ ποθούμενον; ἠρώτησαν τόν ‘Ἅγιον εἰς Τσαραπλανὰ τῆς Ἠπείρου. «Ὅτὰν σμίξουν αὐτά, ἀπήντησεν ὁ ‘Ἅγιὸς δεικνύων δύο δενδρύλλια». 

(Τὰ δενδρύλλια ἐμεγάλωσαν, ἐπάχυναν καὶ ἔσμιξαν τὸ 1912) 

«Τὸ ποθούμενον θὰ ἔρθει ὅταν θαρθοῦν δύο πασχαλιὲς μαζί.» 

(Πράγματι τὸ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν) 

«‘Ἅμὰ κλείσει τὸ δένδρον καὶ κλεισθεῖ μέσα τὸ παλούκι, τότε θὰ ἔλθει τὸ ποθούμενον. Θὰ γίνει κάποιο σημάδι καὶ νὰ μὴ φοβηθῆτε. Νὰ πηγαίνετε βασίλεμα ἠλιοῦ σ‘ ἐκεῖνα τὰ βοῦνὰ (τῆς Ὀμάλιας καὶ τῆς Μερόπης), ὅπου θὰ γλιτώσουν πὸλλὲς ψυχές. Μαζὶ σᾶς μὴ πάρετε τίποτε, μόνον τὶς ψυχές σας νὰ γλιτώσετε. Καὶ δὲν θὰ βαστάξει τὸ κὰκὸ περισσότερο ἀπὸ 24 ὧρές.» 

«Τὰ χωριὰ τοῦ κάμπου θὰ πάθουν χαλάστρα, ἐνῷ στὶς ποδιές του Κισσάβου θὰ κοιμηθοῦν σκλάβοι καὶ θὰ ξυπνήσουν ἐλεύθεροι.» 

(Ἐλέχθη ἐν Λαρίσῃ) 

«Ἂν τὸ κυπαρίσσι αὐτὸ ξεραθεῖ ἀπὸ τὴν κορυφή, ἡ Ἑλλὰς θὰ ἐλευθερωθεῖ· ἂν ξεραθεῖ ἀπὸ κάτω, δὲν θὰ ἐλευθερωθεῖ.» 

(Ἐλέχθη ἐν Ζελενὶτσᾳ (Πρασιά) της Εὐρυτανίας) 

«Μὲ δυσκολία θάρθη». 

(Ἐννοεῖται τὸ ποθούμενον) 

«Ὅτὰν θὰ ἰδεῖτε τὸ χιλιάρμενο στὴν Ἄσπρη Θάλασσα, τότε θάρθη». 

«Ὅτὰν θὰ ἰδεῖτε τὸ χιλιάρμενο στὰ ἑλληνικὰ νερά, τότε θάρθη». 

«Ὅτὰν θὰ ἰδεῖτε τὸ χιλιάρμενο στὰ ἑλληνικὰ ὕδατα, τότε θὰ λυθεῖ τὸ ζήτημα τῆς Πόλης.» 

«Θάρθη ξαφνικά. Νὰ ἔχετε ἕνα σακούλι σιτάρι κρεμασμένο στὴ θύρα. Αὐτὸ θὰ σᾶς ἐμποδίσει φεύγοντας. Μὴ τὸ ἀφήσετε. Νὰ τὸ πάρετε μαζί σας, γιὰ νὰ φᾶνε τὰ παιδιά σας.» 

Στὴν Αὐλῶνα θὰ γίνει χαλασμός. Θὰ ἔλθουν στρατεύματα νὰ ἐλευθερώσουν τὸν τόπο«. 

«Στὸ Μπουκορμὲ θὰ χυθεῖ πὸλὺ ἄἷμα.» 

«Ὅτὰν ἀκούετε ὅτι ὁ πόλεμος ἄρχισε, τότε κὸντὰ εἶναι.» 

«Ὅσὰ χωριὰ εἶναι κὸντὰ σὲ δρόμο πὸλλὰ θὰ τραβήξουν.» 

«Ἡ Δρόπολις θὰ πάθη, διότι ὁ τόπος εἶναι γυμνός.» 

«Ἡ Δρόπολις θὰ εἶναι γεμάτη στρατεύματα.» 

«Θὰ χαθεῖ ἡ σοδιὰ τῆς χρονιᾶς ἀπὸ τὴν εὔφορη Δρόπολι καί – μάνα μου ! ἂἷμα πὸλὺ πὸὺ ἔχει νὰ χυθεῖ.» 

«Λάκκοι καὶ βράχοι στὴ Δρόπολι θὰ εἶναι γεμᾶτοι φεύγοντας.» 

(Εἰς τὸ ἀλβανικὸν χειρόγραφον, ἡ προφητεία αὕτη ἔχει ὡς ἑξῆς: «Τὰ βουνά, οἱ χαράδρες καὶ οἱ κάμποι της Δρόπολης θὰ γεμίσουν προσφυγιά»). 

«Εἰς τὰ χωριὰ Πέπελη σεῖς ἄδικα θὰ φοβᾶσθε· τίποτε δὲν θὰ πάθετε. Μόνον τὰ παιδιά σας πὸὺ θὰ εἶναι στὸὺς δρόμους τὰ κλαῖτε.» 

«Οἱ ἀντίχριστοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θάρθουν πάλι· ἔπειτα θὰ τὸὺς κυνηγήσετε ἕως τὴν Κόκκινη Μηλιά.» 

«Θὰρθὴ ὅταν ἔρθουν δὺὸ καλοκαίρια καὶ δὺὸ πασχαλιὲς μαζί.» 

«Ξένος στρὰτὸς θὰ ἔλθει, Χρὶστὸ θὰ πιστεύει, γλῶσσα δὲν θὰ ξέρη ... .» 

«Θὰρθὴ καὶ μὶὰ φὸρὰ ἀσκέρι ξένο πὸὺ τὸ Χρὶστὸ θὰ πιστεύει. Ἀλλὰ σεῖς δὲν θὰ τὸ ξέρετε.» 

«Μὲ ἄλλους θὰ κοιμηθεῖτε καὶ μὲ ἄλλους θὰ ξημερώσετε.» 

«Θὰ ἰδεῖτε τρεῖς φαμίλιες σ’ ἕνα σπίτι.» 

«Ἐσεῖς θὰ πᾶτε νὰ κατοικήσετε ἀλλοῦ καὶ ἄλλοι θάρθουν νὰ κατοικήσουν σὲ σᾶς.» 

«Θὰ ἰδεῖτε 40 ἄλογα νὰ τὰ δένουν σὲ ἕνα παλούκι.» 

«Πολλοὶ θὰ χάνονται ἀπὸ τὴν πεῖνα.» 

«Οἱ πλούσιοι τὰ γίνουν πτωχοὶ καὶ οἱ πτωχοὶ θὰ πεθάνουν.» 

«Μὶὰ χούφτα μάλαμα μὶὰ χούφτα ἀλεύρι.» 

Θὰ ἔρθει καὶρὸς πὸὺ οἱ Ρωμιοὶ θὰ τρώγονται ἀναμεταξύ τους. Ἐγὼ συστήνω ὁμόνοιαν καὶ ἀγάπην.» 

«Θὰ ἰδεῖτε καὶ τακτικὸ στρατό, θὰ ἰδεῖτε καὶ ρέμπελο (ἀντάρτικο)· ἀπὸ αὐτοὺς πὸλλὰ θὰ ὑποφέρετε.» 

«Θὰ σᾶς ζητήσουν τὰ ντουφέκια· νὰ ἔχετε διπλᾶ· νὰ δώσετε τὸ ἕνα καὶ νὰ κρατήσετε τὸ ἄλλο. Ἕνὰ ντουφέκι 100 ψὺχὲς θὰ γλιτώσει.» 

«Θὰ ἔρθει καὶρὸς πὸὺ θὰ διευθύνουν τὸν κόσμο τὰ ἄλαλα καὶ τὰ μπάλαλα.» 

(«Τὰ ἄλαλα καὶ τὰ μπάλαλα» – Ἐννοεῖ τὰ ἄψυχα μηχανήματα τῶν διαφόρων ἐφευρέσεων. Αὐτὰ ἀντικατέστησαν καὶ ὁλονὲν ἀντικαθιστοῦν τὰς ἐργατικὰς χεῖρας καὶ κυριαρχοῦν εἰς τὴν ζῶὴν τῶν ἀνθρώπων, ὡς νεώτερα εἴδωλα προσκυνούμενα ὑπὸ τοῦ ὑλόφρονος κόσμου.) 

«Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θὰ εἶναι ἀπὸ τὴ Δαλματία.» 

«Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θάρθη ἀπὸ τὴ Δαλματία. Πρῶτα θὰ διαμελιστεῖ ἡ Αὐστρία καὶ ὕστερα ἡ Τουρκία.» 

«Ὁ χαλασμὸς θὰ γίνει ἀπὸ ἕνα κασσιδιάρη.» 

(Ἡ προφητεία εἰς τὸ ἀλβανικὸν χειρόγραφον φέρεται ὡς ἑξῆς: «Ὁ χαλασμὸς θάρθη ἀπὸ τὺφλὸ καὶ κασσιδιάρη») 


«Θὰ προσπαθοῦν νὰ τὸ λύσουν μὲ τὴν πέννα, μὰ δὲν θὰ μποροῦν. 99 φὸρὲς μὲ τὸν πόλεμο καὶ μὶὰ μὲ τὴν πέννα.» 

«Ἂν βρεθοῦν 3 δυνάμεις σύμφωνες, τίποτε δὲν θὰ πάθετε.» 

«Ἂν τὸ ζήτημα λυθεῖ μὲ τὸν πόλεμο, θὰ πάθετε πὸλλὲς καταστροφὲς· σὲ τρεῖς χῶρες μὶὰ θὰ μείνει...» 

«Θὰ ἔρθει καὶρὸς πὸὺ δὲν θὰ ἀκοῦτε (=μαθαίνετε) τίποτε.» 

«Ὅτί σᾶς ζητοῦν, νὰ δίνετε· ψὺχὲς μόνον νὰ γλιτώνετε.» 

«Ἂν βρίσκουν στὸ δρόμο ἀσήμι, δὲν θὰ σκύβουν νὰ τὸ πάρουν. Γιὰ ἕνα ὅμως ἀστάχυ θὰ σκοτώνονται ποῖος νὰ τὸ πρωτοπάρει...» 

«Τὸ κὰκὸ θὰ σᾶς ἔρθει ἀπὸ τὸὺς διαβασμένους.» 

«΄Ἡ τρεῖς μέρες ἢ τρεῖς μῆνες ἢ τρία χρόνια θὰ βαστάξει.» 

«Θάρθη καὶρὸς πὸὺ δὲν θὰ ὑπάρχει αὐτὴ ἡ ἁρμονία πὸὺ εἶναι σήμερα μεταξὺ λαοῦ καὶ κλήρου.» 

«Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων.» 

«Στὴν Πόλι θὰ χυθεῖ ἂἷμα πὸὺ τριχρονίτικο δαμάλι θὰ πλέξη (=πλεύση) .» 

«Καλότυχος ὅποιος ζήσει μετὰ τὸ γενικὸ πόλεμο. Θὰ τρώγει μὲ ἀσημένιο κουτάλι... «. 

«Μετὰ τὸ γενικὸ πόλεμο θὰ ζήση ὁ λύκος μὲ τ’ ἀρνί.» 

«Θάρθη πρῶτα ἕνα ψευτορωμαίϊκο· νὰ μὴ τὸ πιστέψετε· θὰ φύγει πίσω.» 

«Θὰ μαζωχτῇ τὸ χιλιάρμενο στὸ Σκάλωμα (‘Ἅγιοὶ Σαράντα) καὶ θάρθουν κοκκινογέλεκοι, νὰ πολεμήσουν γιά σας.» 

«Οἱ Τοῦρκοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θὰ ξανάρθουν πάλι καὶ θὰ φθάσουν ὡς τὰ Ἐξαμίλια. Στὸ τέλος θὰ τὸὺς διώξουν εἰς τὴν Κόκκινη Μηλιά. Ἀπὸ τὸὺς Τούρκους τὸ 1/3 θὰ σκοτωθεῖ, τὸ ἄλλο τρίτο θὰ βαπτισθεῖ καὶ μονάχα τὸ 1/3 θὰ πάει στὴν Κόκκινη Μηλιά.» 

(«Κόκκινη Μηλιά». Τοποθεσία, τὴν ὁποίαν ἡ φαντασία τῶν ὑποδούλων Ἑλλήνων ἔθετεν εἰς τὰ βάθη τῆς Μ. Ἀσίας). 

«Τόσα πὸλλὰ θὰ γίνουν, πὸὺ οἱ μανᾶδες θὰ γεννήσουν πρόωρα ἀπὸ τὸ φόβο τους.» 

«Ζῶα δὲν θὰ μείνουν· θὰ τὰ φᾶνε. Φᾶτε καὶ σεῖς μὰζὶ μ΄ αὐτούς. Στὰ Τζουμέρκα θὰ πάρετε σπόρο.» 

(Εἰς τὸ ἀλβανικὸν χειρόγραφον διαβάζομεν: «Ἄλογα δὲν θὰ μείνουν. Θὰ πᾶτε καὶ σεῖς μὰζὶ μ’ αὐτά. Ἀπὸ τὰ Τζουμέρκα θὰ ξαναπιάσετε τὴ ράτσα τους») 

«‘Σπίτια μεγάλα μὴ κάμνετε. Λιάσες νὰ κάμνετε νὰ μὴ σᾶς ἔρχονται μέσα.» 

«Θὰ σᾶς ἐπιβάλουν μεγάλο καὶ δυσβάστακτο φόρο, ἀλλὰ δὲν θὰ προφθάσουν.» 

«Θὰ βάλουν φόρο στὶς κότες καὶ στὰ παράθυρα.» 

«Θὰ ζητήσουν νὰ σᾶς πάρουν καὶ στρατιῶτες. Δὲν θὰ προφθάσουν ὅμως.» 

«Οἱ Τοῦρκοι θὰ μάθουν τὸ μυστικὸ 3 μέρες γρηγορότερα ἀπὸ τὸὺς Χριστιανούς.» 

(Τὸ ἀλβανικὸν χειρόγραφον ἔχει τὴν προφητείαν ὡς ἑξῆς: «Οἱ Τοῦρκοι θὰ τὸ καταλάβουν τρεῖς ἡμέρες γρηγορότερα ἀπὸ τὸὺς Χριστιανούς») 


«Ὅτὰν ἀκούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε ἀπὸ κάτω, τότε κὸντὰ θὰ εἶναι.» 

«Ἂν ὁ πόλεμος πιαστεῖ ἀπὸ κάτω, λίγα θὰ πάθετε· ἂν πιαστεῖ ἀπὸ πάνω, θὰ καταστραφεῖτε.» 

«Οἱ βράχοι καὶ οἱ λάκκοι θὰ εἶναι γεμᾶτοι κόσμο.» 

«Θάρθη ξαφνικὰ· ἢ τὸ βόϊδι στὸ χωράφι ἢ τὸ ἄλογο στ΄ ἁλώνι.» 

«Λυπηρὸν εἶναι νὰ σᾶς τὸ εἰπῶ· σήμερον, αὔριον καρτεροῦμεν δίψες, πεῖνες μεγάλες πὸὺ νὰ δίδωμεν χιλιάδες φλουριὰ καὶ νὰ μὴν εὑρίσκωμεν ὀλίγον ψωμί.» 

«Μετὰ τὸν πόλεμο οἱ ἄνθρωποι θὰ τρέχουν μὶσὴ ὥρα δρόμο, γιὰ νὰ βρίσκουν ἄνθρωπο καὶ νὰ τὸν κάμουν ἀδελφό.» 

«Ἀμπέλια μὴ φυτεύετε, διότι θὰ χαλάσουν καθὼς ἐκεῖνα στὴ Δρυϊνούπολι.» 

«Θὰ γίνει ἕνα χαρτοβασίλειο, πὸὺ θὰ ἔχει μέγα μέλλον στὴν Ἀνατολή.» 

«Ὁ κόσμος τόσον θὰ πτωχεύσει, πὸὺ θὰ ζώνεται μὲ κληματσῖδες.» 

«Ἡ αἰτία θὰ ἔλθει ἀπὸ τὰ Δελειατά.» 

«Ἡ Γαλλία θὰ ἐλευθερώσει πὸλλὰ ἑλληνικὰ μέρη καὶ ἰδίως οἱ Ἰταλοί.» 

«Ἡ Γαλλία θὰ λευτερώσει τὴν Ἑλλάδα, τὴν Ἤπειρο ἡ Ἰταλία.» 

«Ἀπὸ τρία μπουγάζια στενά, Κρά, Κράψη καὶ Μουζίνα, θὰ περνοῦν πὸλλὰ στρατεύματα γιὰ τὴν Πόλι. Κὰλὸν εἶναι τὰ γυναικόπαιδα νὰ βγοῦν στὰ βουνά. Θὰ σᾶς ρωτοῦν ἂν εἶναι μακριὰ ἡ Πόλι· ἐσεῖς νὰ μὴ λέτε τὴν ἀλήθεια, διότι θὰ σᾶς κακοποιήσουν. Ὁ στρὰτὸς αὐτὸς δὲν θὰ φθάσει στὴν Πόλι, στὴ μέση τοῦ δρόμου θὰ μάθη ὅτι ὁ πόλεμος τελείωσε.» 

«Θὰ ἔρθει καιρός, πὸὺ θὰ φέρει γύρες ὁ διάβολος μὲ τὸ κολοκύθι του.» 

«Θὰ βλέπετε νὰ πηγαίνουν ἄλλοι ἐπάνω καὶ ἄλλοι κάτω.» 

«Ἡ λευτεριὰ θὰρθὴ ἀπὸ κάτω ἀπὸ ὅπου χύνονται τὰ νερά.» 

«Ἀπὸ πάνω καὶ ἀπὸ τὴ σκάλα χαλασμὸ μὴ περιμένετε.» 

«Ἕνὰ ψὼμὶ θὰ χαθεῖ τὸ μισό, καὶ ἕνα ὁλόκληρο.» 

«Θὰ ἔρθει καὶρὸς πὸὺ μὶὰ γυναῖκα θὰ διώχνει δέκα Τούρκους μὲ τὴ ρόκα.» 

«Τὸν Πάπαν νὰ καταρᾶσθε, διότι αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία.» 

«Ὁ χαλασμὸς στὸν τόπο θὰ γίνει ἀπὸ ἕνα ὄνομα ἀξιωματούχου ... (δυσανάγνωστον) .» 

«Πὸλλὰ χωριὰ θὰ καταστραφοῦν, οἱ τρεῖς χῶρες θὰ γίνουν μία.» 

«Νὰ ἔχετε τρεῖς θύρες· ἂν σᾶς πιάσουν τὴ μιά, νὰ φύγετε ἀπὸ τὴν ἄλλη.» 

«Πίσω ἀπὸ τὴ μὶὰ θύρα νὰ κρυφθεῖ κανείς, γλιτώνει· θὰ εἶναι βιαστικό.» 

«Νὰ παρακαλεῖται νὰ εἶναι μέρα καὶ ὄχι νύκτα, καλοκαίρι καὶ ὄχι χειμῶνας.» 

«Οἱ ἄνθρωποι θὰ μείνουν πτωχοί, γιατί δὲν θάχουν ἀγάπη στὰ δένδρα.» 

«Οἱ ἄνθρωποι θὰ μείνουν πτωχοί, γιατί θὰ γίνουν τεμπέληδες.» 

«Ἀπὸ ψηλά, μέσα ἀπὸ τὸ λιμάνι θάρθη ὁ χαλασμός.» 

«Θὰ σᾶς ρίξουν παρὰ πὸλὺ· θὰ σᾶς ζητήσουν νὰ τὸν πάρουν πίσω, ἀλλὰ δὲν θὰ μπορέσουν.» 

«Ἐσεῖς θὰ σώσετε ἄλλους καὶ οἱ ἄλλοι ἐσᾶς.» 

«Ἐσεῖς θὰ φύγετε ἀπ’ τ’ ἀριστερὰ βοῦνὰ· ἀπὸ τὴ δεξιὰ μεριὰ ὄχι· ἀπὸ τὶς σπηλιὲς μὴ φοβᾶστε.» 

«Θὰρθὴ ξαφνικὰ· τ΄ ἄλογα θ΄ ἀπομείνουν ζεμένα στὶς δουλειές τους καὶ σεῖς θὰ φύγετε.» 

«Θάνε ὄγδοος αἰῶνας πὸὺ θὰ γίνουν αὐτά.» 

«Νὰ κρυφθεῖτε ἢ κὸντὰ στὴν πόρτα ἢ κὸντὰ στὴν πλάκα, ἂν εἶναι βιαστικὸ καὶ γρήγορο.» 

«Πὸλλὰ θὰ συμβοῦν. Οἱ πολιτεῖες θὰ καταντήσουν σὰν μπαράγκες.» 

«Θὰρθὴ καὶρὸς πὸὺ θὰ βγεῖ ὁ καταραμένος δαίμονας ἀπὸ τὸ καυκί του.» 

«Θὰρθὴ μὶὰ φὸρὰ ἕνας ψευτοπροφήτης· μὴ τὸν πιστέψετε καὶ μὴ τὸν χαρεῖτε. Πάλι θὰ φύγει καὶ δὲν θὰ μεταγυρίσει.» 

«Θάρθη καὶρὸς πὸὺ οἱ χριστιανοὶ θὰ ξεσηκωθοῦν ὁ ἕνας κατὰ τοῦ ἄλλου.» 

«Νάχετε τὸ σταὺρὸ στὸ μέτωπο, γιὰ νὰ σᾶς γνωρίσουν ὅτι εἶσθε χριστιανοί.» 

«Δὲν θὰ φθάσει ὁ στρὰτὸς στὴν Πόλι· στὴ μέση τοῦ δρόμου θάρθη τὸ μαντᾶτο, ὅτι ἔφθασε τὸ ποθούμενο.» 

«Πήγαινε καὶ στὸ δρόμο θ΄ ἀνταμειφθεῖς.» 

(Ἐλέχθη ἐν Δερβιστὰνῃ πὲρὶ τίνος, ὅστις εἰρωνεύθη τὸν Ἅγιον. Ὁὗτος μετ’ ὀλίγον ἐτραυματίσθη καθ’ ὁδὸν ὑπὸ τὶνὸς ἐχθροῦ του). 

«Εἰπὲ εἰς τὰ εἴδωλα ἐκεῖνα νὰ μὴν ἔρθουν ἐδῶ, ἀλλὰ νὰ γυρίσουν εἰς τὰ ὀπίσω.» 

(Καθὼς ὁ Ἅγιὸς ἐδίδασκεν εἰς Ἄσσον τῆς Κεφαλληνίας, διέκοψε μίαν στὶγμὴν τὸ κήρυγμά του καὶ ἀπέστειλεν ἕνα ἀκροατὴν τοῦ εἰς τὴν οἰκίαν τοῦ ἄρχοντος τοῦ τόπου εἰπὼν τὸὺς λόγους τούτους. Ὁὗτος ἀπελθὼν ἔὗρε 4 κυρίας τῆς ἀριστοκρατίας ἀσέμνως ἐνδεδυμένας, αἵ ὁποῖαι ἦσαν ἕτοιμοι νὰ ἔλθουν καὶ παρακολουθήσουν τὸ κήρυγμα τοῦ Ἁγίου). 

«Φτιάνετε σπίτια τορνευτὰ καὶ δὲν πρόκειται νὰ κατοικήσετε σ΄ αὐτά.» 

(Εἶπε τὸὺς λόγους τούτους ὁ Ἅγιὸς εἰς Ἄσσον τῆς Κεφαλληνίας, ὅταν μίαν ἡμέραν διήρχετο πρὸ μιᾶς νεοκτίστου οἰκίας. Μετ’ ὀλίγον ὅλοι οἱ ἰδιοκτῆται ἀπέθανον πλὴν μιᾶς μοναχῆς). 

«Τὸ παὶδὶ αὐτὸ θὰ προκόψει, θὰ κυβερνήσει τὴν Ἑλλάδα καὶ θὰ δοξαστεῖ.» 

(Ἐλέχθη πὲρὶ τοῦ Ἰὠάννου Κωλέττη). 

«Θὰ γίνεις μεγάλος ἄνθρωπος, θὰ κυριεύσεις ὅλη την Ἀρβανιτιά, θὰ ὑποτάξεις την Πρέβεζα, τὴν Γάργα, τὸ Σούλι, τὸ Δέλβινο, τὸ Γαρδίκι καὶ αὐτὸ τὸ τάχτι τοῦ Κὸὺρτ πασᾶ. Θὰ ἀφήσης μεγάλο ὄνομα στὴν οἰκουμένη. Καὶ στὴν Πόλι θὰ πᾶς, μὰ μὲ κόκκινα γένια. Αὐτὴ εἶναι ἡ θέληση τῆς θείας προνοίας. Ἐνθυμοῦ ὅμως εἰς ὅλη τὴν διάρκεια τῆς ἐξουσίας σου νὰ ἀγαπᾶς καὶ νὰ ὑπερασπίζεσαι τὸὺς χριστιανούς, ἂν θέλεις νὰ μείνει ἡ ἐξουσία εἰς τὸὺς διαδόχους σου.» 

(Ἐλέχθη ἐν Τεπελενὶῳ πὲρὶ τοῦ Ἀλὴ πασᾶ). 

«Θὰ βγοῦν πράγματα ἀπὸ τὰ σχολεῖα πὸὺ ὁ νοῦς σᾶς δὲν φαντάζεται.» 

«Θὰ δεῖτε στὸν κάμπο ἁμάξι χὼρὶς ἄλογα νὰ τρέχει γρηγορότερα ἀπὸ τὸν λαγό.» 

«Θάρθη καὶρὸς πὸὺ θὰ ζωστεῖ ὁ τόπος μὲ μὶὰ κλωστή.» 

(Ἐλέχθη ἐν ‘Ἂσσῳ τῆς Κεφαλληνίας). 

«Θὰρθὴ καὶρὸς πὸὺ οἱ ἄνθρωποι θὰ ὁμιλοῦν ἀπὸ ἕνα μακρινὸ μέρος σὲ ἄλλο, σὰν νᾶνε σὲ πλαγινὰ δωμάτια, π.χ. ἀπὸ τὴν Πόλι στὴ Ρωσία.» 

«Θὰ δεῖτε νὰ πετᾶνε ἄνθρωποι στὸν οὐρανὸ σὰν μαυροπούλια καὶ νὰ ρίχνουν φωτιὰ στὸν κόσμο. Ὅσοὶ θὰ ζοῦν τότε θὰ τρέξουν στὰ μνήματα καὶ θὰ φωνάξουν: Ἐβγάτε σεῖς οἱ πεθαμένοι νὰ μποῦμε ἐμεῖς οἱ ζωντανοί.» 

(Αἱ πέντε κατὰ σεὶρὰν προφητεῖαι (116η – 120ὴ) τοῦ Ἁγίου ἀναφέρονται προφανῶς εἰς τὰς μεγάλας ἐφευρέσεις τοῦ αἰῶνός μας. Τὸ ἁμάξι χὼρὶς ἄλογα εἶναι οἱ σιδηρόδρομοι καὶ τ΄ αὐτοκίνητα. Ἡ κλὼστὴ πὸὺ θὰ ζώσει ὅλον τὸν κόσμον εἶναι τὰ καλώδια τῶν τηλεγραφείων. Μὲ τὰς συσκευὰς τῆς τηλεπικοινωνίας ἡ φὼνὴ ἀκούεται ἐξ ἀποστάσεως χιλιάδων χιλιομέτρων ὡς νὰ προήρχετο ἐκ γειτονικῆς οἰκίας. Τὰ μαυροπούλια, πὸὺ θὰ ρίψουν τὸ πῦρ εἰς τὴν γῆν, εἶναι τὰ ἀεροπλάνα τῆς πολεμικῆς ἀεροπορίας. Αὐταὶ αἱ προφητεῖαι τοῦ ἁγίου Κοσμᾶ εἶναι γεγραμμέναι εἰς τὰ βιβλία χρόνους πολλούς, αἰῶνα περίπου πρὶν γίνουν αἱ σχετικαὶ ἐφευρέσεις). 

«Τὸ κὰκὸν τὰ ἔλθει μέχρι τὸν Σταὺρὸν καὶ δὲν θὰ μπορέσει νὰ πάει κάτω. Μὴ φοβηθεῖτε. Μὴ φύγετε ἀπὸ τὰ σπίτια σας.» 

(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιοχὴν Πολυνερίου Γρεβενῶν. Πράγματι τὸ 1940 οἱ Ἰταλοὶ ἔφθασαν μέχρι τὴν τοποθεσίαν Σταυρός, ὅπου εἶχε κηρύξει ὁ Ἅγιὸς καὶ ἐσταμάτησαν). 

«Ὅτὰν θὰ πέσει ὁ κλῶνος (πὸὺ εἶναι στημένος ὁ Σταυρός), θὰ γίνει μεγάλο κακόν, πὸὺ θὰ ἔλθει ἀπὸ τὸ μέρος ὅπου θὰ δείξει ὁ κλῶνος· καὶ ὅταν θὰ πέσει τὸ δένδρον, θὰ γίνει ἕνα μεγαλύτερον κακόν.» 

(Ἐλέχθη εἰς τὸ χωρίον Τσιράκι (σήμερον Ἅγιὸς Κοσμᾶς) Γρεβενῶν. Πράγματι τὸ 1940 ἔπεσεν ὁ κλῶνος καὶ ὁ Σταὺρὸς πρὸς τὸ μέρος τῆς Ἀλβανίας, ὅθεν ἐπετέθησαν οἱ Ἰταλοί, καὶ τὸ 1947 τὸ δένδρον, ὅτε ἡ περιοχὴ κατεστράφη ἐντελῶς ἀπὸ τὸν συμμοριτοπόλεμον). 


ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ὁ ΑΙΤΩΛΟΣ 


Ι

ΛΑΡΙΣΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ




 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις