ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ : H ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!
Τὸ ὄνομά της Μακεδονίας προέρχεται ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ Μυθολογία, ποὺ πέρασε στὴν κυρίως ἀρχαία ἱστορία καὶ ποὺ πρῶτος τὴν κατέγραψε ὁ Ἡρόδοτος. Ὁ πατέρας τῆς Ἱστορίας, ὀνομάζει ὡς «Μακεδονία» τὴν πέρα τῆς Πρασιάδας λίμνης καὶ τοῦ Δυσώδους ὅρους χώρα, ἡ ὁποία ὁρίζεται πρὸς τὸν Νότο ἀπὸ τὸν Πηνειὸ καὶ τὸν Ὄλυμπο, ἄλλως «Μακεδονίς». Οἱ κάτοικοι αὐτῆς Μακεδόνες, ἢ Μακεδνὸν ἔθνος, ἦταν ἑλληνικὸ φῦλο καὶ μάλιστα ἦταν κατ’ ἐκεῖνον Δωρικὸ γένος, τὸ ὁποῖο κατοικοῦσε πρῶτα στὴν Φθιώτιδα ἐπὶ Δευκαλίωνα, παρὰ τὴν Ὄσσα καὶ τὸν Ὄλυμπο ἐπὶ Δώρου, καὶ ποὺ τελικὰ ἐκδιώχθηκε ἀπὸ τοὺς Καδμείους καὶ κατέφυγε στὴν Πίνδο.
Στὴν ἑλληνικὴ μυθολογία ὑπάρχουν τρεῖς παραδόσεις γιὰ τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας: ἡ πρώτη προέρχεται ἀπὸ τὸ γενάρχη Μακεδόνα, τὸν γιὸ τοῦ Αἰόλου (ἐλιαν. Ἀπόσπ. 46). Ἡ δεύτερη προέρχεται ἀπὸ τὸν Μακεδόνα, τὸν γιὸ τοῦ Λυκάονα – Βασιλέα της Ἠμαθίας, πατέρα τῆς Πίνδου καὶ ἡ τρίτη ἀναφέρει πὼς τὸ ὄνομα ὀφείλεται στὸν Μακεδόνα, τὸν γιὸ τοῦ Δία καὶ τῆς Θυίας, κόρης τοῦ Δευκαλίωνα, ποὺ ἀπέκτησε τὰ τέκνα Ἄμαθον καὶ Πίερον, ἀπὸ τὸ ὄνομα τοῦ ὁποίου ὀνομάστηκαν τὰ Πιέρια ὄρη (Ἡσιόδου ἀπόσπ. XXVI). Τὰ ὀνόματα τῶν Μακεδόνων Βασιλέων, εὐγενῶν καὶ ἀξιωματικῶν, εἶναι ὀνόματα ἑλληνικότατα ὡς πρὸς τὴ σημασία καὶ τὴν γραμματικὴ μορφή τους, ἄγνωστα ὅμως ἢ ἐντελῶς σπάνια ἢ δηλωτικὰ ἄσημων προσώπων στὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα, λ. χ.: Ἀλέξανδρος, Ἀλκέτας, Ἀμύντωρ, Ἀντίγονος, Ἀντίοχος, Ἄτταλος, Βερικράτης, Βίλιππος, Βοραῖος, Βρομερός, Δάδων, Ἐκατερός, Κάσσανδρος, Κράτερος, Λαγίδας, Λάγος, Λιμναῖος, Παρμενίων, Περδίκας, Πτολεμαῖος, Σέλευκος, Ἀδέα, Βερενίκη, Θεσσαλονίκη, Κλεοπάτρα, Λανίκα, Νικάτα, Ὀλυμπιάς, Φιλωτέρα.
Ἂν οἱ Μακεδόνες εἶχαν ἐξελληνιστεῖ καὶ ἄρχισαν τότε, δηλαδὴ ἀφ’ ὅτου ἐξελληνίστηκαν, νὰ παίρνουν ἑλληνικὰ ὀνόματα, θὰ ἔπρεπε νὰ παίρνουν ὡς ὀνόματά τους, ὀνόματα τῶν Ἀθηναίων ἢ ἄλλων Ἑλλήνων, ἔνδοξα. Τὰ ὀνόματά τους ὅμως ἢ ἄγνωστα ἢ ἄσημα ἦταν στὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα. Ἦταν ἑπομένως δική τους ἀρχαιότατη γλωσσικὴ κληρονομιὰ καὶ ἦταν λέξεις ἑλληνικές. Ἔχει ἔστω καὶ ἕνας σκοπιανὸς «Σλαβομακεδόνας» ἕνα ὄνομα ἀπὸ τὰ παραπάνω; Καὶ ἐὰν ναί, ἂς προσπαθήσει ἀναλύσει τὴν ἐτυμολογία τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ στὴν γλῶσσα του.
Γιὰ τὸν Λαϊκὸ Σύνδεσμο Χρυσῆ Αὐγὴ ἡ ὑπόθεση τῆς Μακεδονίας κατέχει κεντρικὴ θέση στὸν ἄξονα τοῦ πολιτικοῦ ἀγῶνα μας, ὅσον ἀφορᾶ τὰ φλέγοντα ἐθνικὰ ζητήματα. Ἡ Μακεδονία μας εἶναι ἡ ψυχή μας καὶ δὲν παραδίδεται ὅσες προδοτικὲς συμφωνίες καὶ ἐὰν ὑπογράψει, τηρήσει καὶ ἐφαρμόσει σύσσωμο τὸ πολιτικὸ κατεστημένο!
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
https://xrisiavgi.com/2025/12/03/08/168423/



Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου