ΓΙΑΤΙ Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΛΥΣΣΟΜΑΝΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

 "Γνωρίζετε γιατί ὁ Δημήτρης Ἀβραμόπουλος θέλει νὰ δικαστεῖ στὴν Ἑλλάδα;" 

Διότι ὁ τότε Εἰσαγγελέας Ἐφετῶν Παναγιώτης Καψιμάλης ποὺ εἶχε ἐκδικάσει τὴν ὑπόθεση Novartis τὸ 2022, τῶν ἀδιευκρίνιστων 970 χιλ. εὐρώ, δὲν ἔκρινε πὼς ἔπρεπε νὰ ἀρθεῖ ἡ ἀσυλία του Ἀβραμόπουλου (πῆγε στὸ ἀρχεῖο), διότι δέχθηκε τὴ δικαιολογία ὅτι τοῦ τὰ κατέθεσε ἡ πεθερά του σὲ "τοῦβλα" τῶν 500 εὐρώ. 

Ἡ Βελγικὴ Δικαιοσύνη γιὰ 73.000 εὐρώ, μόλις ἔκρινε πὼς πρέπει νὰ ἀρθεῖ ἡ ἀσυλία του! 

Ποιός εἶναι σήμερα ὁ Οἰκονομικὸς Εἰσαγγελέας στὴν Ἑλλάδα; Φυσικὰ ὁ Παναγιώτης Καψιμάλης. 

Μπόχα καὶ δυσωδία. Ἡ ἀπόλυτη ξεφτίλα τῆς δικαιοσύνης στὴν χώρα μας. 

Φυσικὰ δὲν θὰ διωχθεῖ ποτὲ γιὰ τὸ ὅτι κατέστρεψε οἰκονομικὰ τοὺς Ἕλληνες, διότι ὡς ὑπουργὸς ὑγείας, τὴν ἄνοιξη τοῦ 2009 διαχειρίστηκε τὴν πανδημία της «γρίπης τῶν χοίρων» (H1N1), προχωρῶντας σὲ μεγάλες προσυμφωνημένες παραγγελίες ἑκατομμυρίων δόσεων ἐμβολίων. Γιὰ 8 ἑκατ. Ἕλληνες πῆρε λένε 16 ἑκατ. ἐμβόλια (!) τὴν στιγμὴ ποὺ ἡ Γαλλίδα Ὑπουργὸς Ὑγείας, Ροζελὶν Μπασελὸ (Roselyne Bachelot), γιὰ 65 ἑκατ. Γάλλων πῆρε μόνο 34 ἑκατ. ἐμβόλια. 

Ἐμβολιάστηκε λιγότερο ἀπὸ τὸ 5% τοῦ ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ, μὲ ἀποτέλεσμα 15 ἑκατομμύρια ἐμβόλια νὰ μείνουν ἀχρησιμοποίητα καὶ τελικὰ νὰ λήξουν στὶς ἀποθῆκες καὶ νὰ καταλήξουν στὶς χωματερές.. 

Ἡ τότε Ὑπουργὸς Ὑγείας τῆς Πολωνίας, Εὔα Κόπατς (Ewa Kopacz), ἀρνήθηκε νὰ ὑπογράψει τὶς συμβάσεις γιὰ τὰ ἐμβόλια τῆς γρίπης H1N1. Ἡ ὑπουργὸς κατήγγειλε τὶς φαρμακευτικὲς ἑταιρεῖες ὅτι ἐκβίαζαν τὶς κυβερνήσεις ζητῶντας νὰ μὴν ἔχουν καμία νομικὴ εὐθύνη γιὰ πιθανέςπαρενέργειές..!!. 


τοῦ Γιάννη Βογιατζῆ - Σύντ/χὸς ALPHA BANK. 

Πρώην Ἐπιθεωρητὴς Ἰονικὴς Τράπεζας. 

Ἀπόφοιτος Ἰνστιτούτου Τραπεζικῶν Σπουδῶν 

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Ι.Λ

ΛΑΡΙΣΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις