ΠΡΩΤΑ ΑΠ΄ΟΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ!

 Ἐπάνω ἀπ’ ὅλα ΕΜΕΙΣ οἱ Χρυσαυγίτες εἴμαστε Ἕλληνες Ἐθνικιστὲς καὶ ἐπιπλέον πολὺ ὑψηλὰ στέκει γιὰ ἐμᾶς ἡ Στρατιωτικὴ Τιμή, ἡ Τιμὴ τῆς Στολῆς. Ἔτσι, λοιπόν, σὲ κάθε εὐκαιρία τονίζαμε ὅτι τὸ 1940 καὶ τὸ 1941 θὰ πολεμούσαμε τοὺς Ἰταλοὺς καὶ τοὺς Γερμανοὺς γιὰ δυὸ λόγους. 

Ὁ πρῶτος ὅτι εἴμαστε Ἐθνικιστὲς καὶ ὁ δεύτερος ἡ Τιμὴ τοῦ Στρατιώτη, ποὺ πολεμάει τὸν εἰσβολέα ἐνάντια στὴν Πατρίδα του. Αὐτὸ ὅταν ἡ ἡγεσία τοῦ ἐνταῦθα ΚΚΕ, οἱ ὁποῖοι παριστάνουν τούς... πατριῶτες(!), καλοῦσαν τοὺς στρατιῶτες τοῦ μετώπου νὰ λιποτακτήσουν, ὅπως ἀκριβῶς ἔκαναν καὶ στὴν διάρκεια τῆς Μικρασιατικῆς Ἐκστρατείας, γιατί ὁ πόλεμος τοῦ Μεταξᾶ ἦταν «μοναρχοφασιστικός». 

Μάλιστα ὑπῆρξαν ὅπως γράφει ὁ Χάγκεν Φλάϊσερ ἀκόμη καὶ θανατικὲς καταδίκες κομμουνιστῶν, γιατί ἀρνήθηκαν νὰ πολεμήσουν. Φυσικὰ ἦσαν ἐλάχιστοι καὶ οἱ περισσότεροι ἀριστεροὶ πολέμησαν γενναῖα γιατί ἦταν καὶ αὐτοὶ πρῶτα ἀπ’ ὅλα Ἕλληνες. 

Ἂς θυμηθοῦμε ἐπί του προκειμένου τὸ "Πουρκουὰ" τῶν Γάλλων κομμουνιστῶν (ἀκόμη τότε δὲν εἶχε ἀρχίσει ὁ πόλεμος τῆς Γερμανίας μὲ τὴν Σοβιετικὴ Ἕνωση) καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ ἡγέτης τῶν Γάλλων κομμουνιστῶν λιποτάκτησε ὅταν κηρύχθηκε ὁ πόλεμος καὶ βρέθηκε στὴν Μόσχα μὲ πλαστὸ διαβατήριο. Ἀλήθειες ἐπικίνδυνες, ποὺ ἔτρεμε τὸ κατεστημένο, τὸ ὁποῖο μέσα σὲ ἕνα καθεστὼς πανικοῦ, διαπίστωνε ὅτι ὑπῆρχαν κάποιοι, οἱ ὁποῖοι εἶχαν τὸ θάρρος νὰ τὶς ποῦν, ἔχοντας μαζί τους ἑκατοντάδες χιλιάδες Ἑλλήνων καὶ Ἑλληνίδων. 

Παρὰ ταῦτα ἤμασταν λέει προδότες! Πὼς καὶ γιατί; Γεννηθήκαμε πολὺ ἀργότερα, χρόνια ἀρκετὰ μετὰ τὸ τέλος τοῦ Β’ Παγκοσμίου Πολέμου καὶ στὰ 1990 καὶ πολὺ περισσότερο στὰ 2012 καὶ 2013 ὅταν στήσανε τὴν πολιτικὴ σκευωρία δὲν ὑπῆρχε οὔτε Φασιστικὴ Ἰταλία, οὔτε Ἐθνικοσοσιαλιστικὴ Γερμανία. Ποιόν θὰ προδίδαμε καὶ γιὰ ποιόν λόγο; Καὶ ὅμως δίκασαν καὶ μᾶλλον γιὰ νὰ εἴμαστε ἀκριβεῖς καταδίκασαν a priori ἐμᾶς σάν... ἐγκληματίες πολέμου(!) ἑβδομῆντα ὁλόκληρα χρόνια μετὰ τὸ τέλος τοῦ πολέμου καὶ χαρακτήρισαν τὴν δίκη μας «Νέα Νυρεμβέργη»! 

Συμπληρώθηκαν ὀγδόντα ὁλόκληρα χρόνια ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ μεγάλου πολέμου, ἔχουν ζήσει καὶ πεθάνει τρεῖς γενιὲς καὶ αὐτοὶ ἀκόμη φοβοῦνται, φοβοῦνται το «θὰ ξαναγυρίσουμε καὶ ἡ γῆ θὰ τρέμει» καὶ εἶναι ταυτόχρονα κυνικὸ καὶ ὑποκριτικὸ αὐτοὶ ποὺ τὰ χέρια τους στάζουν αἷμα ἀπὸ τὸ Βιετνὰμ μέχρι την Πράγα καὶ τὴν Βουδαπέστη καὶ ἀπὸ τὸ Ἰρὰκ μέχρι τὴν Γάζα τὶς τελευταῖες ἡμέρες, νὰ θέλουν ἐμᾶς σὰν ἐγκληματίες διαστρεβλώνοντας βάναυσα κάθε ἔννοια δικαίου. 

Πληρώνουμε τὸ Τίμημα τῆς Ἀλήθειας καὶ τοῦ Δικαίου, ὅπως τὸ πλήρωσαν πολὺ ἀκριβότερα στὸν ματωμένο αἰῶνα ποὺ πέρασε τὰ νιᾶτα τῆς Εὐρώπης, ποὺ πίστεψαν καὶ ἀκολούθησαν τὰ Ἐθνικιστικὰ Λάβαρα. 

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 

https://xrisiavgi.com/2026/06/26/22/171105/ 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις