Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

 ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 2011 ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ! 

Σελίδες Κινηματικῆς Ἱστορίας! 

Παρὰ τὶς δύο ἀντισυγκεντρώσεις ἀριστερῶν ὀργανώσεων, ποὺ διοργανώθηκαν παράνομα μὲ τὴν πλήρη προστασία τῆς ἀστυνομίας, τὸ κέντρο τῆς Θεσσαλονίκης σήμερα κατακλύστηκε ἀπὸ τὸ ἐθνικιστικὸ ποτάμι, καθὼς πάνω ἀπὸ 1000 Χρυσαυγίτες διαδήλωσαν γιὰ τὴν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας, κάνοντας τὴν μεγαλύτερη ἐθνικιστικὴ πορεία στὴν πόλη, δίνοντας τὴν πρέπουσα ἀπάντηση στοὺς ντόπιους ἐνδοτικοὺς καὶ τοὺς παραχαράκτες τῆς ἱστορίας. 

Μὲ τὸ πέρας τῶν ὁμιλιῶν, ποὺ ἔκλεισε μὲ τὸν πύρινο λόγο τοῦ Γ. Γ. τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, Νικόλαου Μιχαλολιάκου, ξεκίνησε ἀπὸ τὴν ὁδὸ Μ. Ἀλεξάνδρου κι ἔπειτα ἐπὶ τῆς ὁδοῦ Τσιμισκὴ πορεία ποὺ δόνησε τὸ κέντρο τῆς πόλης. Ἡ ἐπιτυχία τῆς ἐκδήλωσης δημιούργησε κύματα παραπληροφόρησης ἀπὸ τὰ ΜΜΕ, τὰ ὁποῖα θέλησαν νὰ δημιουργήσουν κλίμα εἰς βάρος τοῦ Κινήματος λέγοντας ὅτι τὰ ἐπεισόδια ποὺ δημιούργησαν οἱ παρακρατικοὶ μὲ δυνάμεις τῆς ἀστυνομίας ἔγιναν μεταξὺ «ἀγανακτισμένων» καὶ μελῶν τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς. 

Τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι ὅτι παρὰ τὶς ἀπειλές, τὶς παράνομες ἀντισυγκεντρώσεις καὶ τὸ κλίμα τρομοκρατίας ποὺ θέλησαν νὰ ἐπιβάλουν ἡ πορεία τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἔγινε κανονικά, μὲ ἀπόλυτη ἐπιτυχία! Ἡ πορεία κατέληξε στὰ γραφεῖα τῆς Τ. Ο. Θεσσαλονίκης μὲ τὸν ὕμνο τοῦ Κινήματος, ὕστερα ἀπὸ μία σύντομη ἐνημέρωση γιὰ τὶς ἐπερχόμενες δραστηριότητες γιὰ τὸν μῆνα Ἰούλιο. 

Μέτωπο Νεολαίας Χρυσῆς Αὐγῆς – Στὴν πρώτη γραμμὴ τοῦ Ἀγῶνα 

Τὸ Μέτωπο Νεολαίας ἦταν ἐκεῖ καὶ φέτος, ὅπως κάθε χρόνο. Ἦταν στὴν πρώτη γραμμὴ τῆς Ἐκδήλωσης γιὰ τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο. Ἦταν στὴν πρώτη γραμμὴ τῆς πορείας, μὰ πάνω ἀπὸ ὅλα τὸ Μέτωπο Νεολαίας ἦταν ἕτοιμο νὰ ἀντιμετωπίσει κάθε κατάσταση ὁποιαδήποτε στιγμὴ καὶ ἂν αὐτὴ προέκυπτε. 

Ἀπὸ νωρὶς τὸ μεσημέρι τὸ Μέτωπο Νεολαίας Θεσσαλονίκης εἶχε συγκεντρωθεῖ στὴν περιοχὴ τοῦ ἀγάλματος τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, φροντίζοντας γιὰ τὴν ὁμαλὴ λειτουργία τῆς ἐκδήλωσης, τὴν τοποθέτηση τῶν πανὸ καὶ τῶν ἠχητικῶν καὶ φυσικὰ τὴν περιφρούρηση τοῦ χώρου. Μὲ ἀξιοσημείωτη πειθαρχία τὰ μέλη τοῦ Μετώπου Νεολαίας κράτησαν τὶς θέσεις τους ὅπως ἔπρεπε, μὲ τὴν ἀπαιτούμενη σοβαρότητα καὶ ὑπευθυνότητα ἔφεραν εἰς πέρας τὰ καθήκοντά τους ἀποδεικνύοντας γιὰ μία ἀκόμη φορὰ πὼς ὑπάρχουν νέοι ἄξιοι γιὰ νὰ ὑπερασπιστοῦν τὶς Ἰδέες καὶ τὰ Ἰδανικὰ ποὺ πρεσβεύει ἡ Ἰδεολογία μας. Παιδιὰ μικρὰ καὶ μεγάλα ποὺ ἔχοντας συνειδητοποιήσει τὸ ποῦ βρίσκονται νιώθουν περήφανοι καὶ ὑπεύθυνοι ὁ καθένας γιὰ τὸν ἑαυτό του καὶ γιὰ τὸν διπλανό του, τὸν συναγωνιστή του. 

Ἔννοιες καὶ ἀξίες ποὺ σίγουρα φαντάζουν ξένες σὲ πολλούς. Καὶ ὄντως εἶναι ξένες σὲ πολλούς. Εἶναι ξένες τόσο σὲ αὐτοὺς ποὺ μὲ τὴν κάλυψη τῆς ἀστυνομίας τὸ παίζουν ἐπαναστάτες, ὅσο εἶναι στὰ ἄτομα ἐκεῖνα ποὺ κάνουν διαδικτυακὲς ἐπαναστάσεις μὲ εἰρηνικὲς διαμαρτυρίες καὶ φυσικὰ τὰ τραγελαφικὰ νούμερα κάθε ἀπόχρωσης ποὺ κάνουν συναυλιακὲς ἐπαναστάσεις γιὰ νὰ κρύψουν τὸ κόμπλεξ τους. Τὸ Μέτωπο Νεολαίας λοιπὸν ἦταν ἐκεῖ πιὸ ἀποφασισμένο καὶ πιὸ μάχιμο ἀπὸ ποτέ, ἕτοιμο νὰ δώσει τὸν Ἀγῶνα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς στὸ πεζοδρόμιο ὅπως κάθε μέρα, σὲ κάθε ἐκδήλωση καὶ πορεία. Σὲ πεῖσμα τῶν πουλημένων καὶ τῶν ἀστῶν οἱ νέοι τοῦ Κινήματος εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ ξυπνήσουν τοὺς Ἕλληνες ποὺ κοιμοῦνται τὸν ὕπνο τῆς λήθης καὶ τῆς ὑποταγῆς. 

Ἡ ὁμιλία τοῦ ἐκπροσώπου τοῦ Μετώπου Νεολαίας Θεσσαλονίκης ἦταν μία καλὴ ὑπενθύμιση σὲ ὅλους γιατί εἶναι χρέος καὶ τιμή μας νὰ βρισκόμαστε κάτω ἀπὸ τὴ σκιὰ τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου μία μέρα σὰν καὶ αὐτὴ καὶ γιὰ τὸ ποιές εἶναι οἱ εὐθύνες μας ἀπέναντι στὴν Ἱστορία καὶ τὴν Ἰδέα μας. Ἡ ὁμιλία τοῦ ἐκπροσώπου τοῦ Μετώπου Νεολαίας Ἀθηνῶν κινήθηκε στὰ πλαίσια τῶν ὁλοένα καὶ αὐξανόμενων δράσεων τοῦ Μετώπου Νεολαίας καὶ στὴν εὐθύνη ποὺ φέρουμε γιὰ τὴν ἐντατικοποίηση τῶν κινητοποιήσεών μας μὲ τὶς νέες συνθῆκες ποὺ ἐπικρατοῦν στὴν Πατρίδα μας. 

Καὶ οἱ δύο ὁμιλίες εἶχαν ἕνα βασικὸ σημεῖο ὅμως, τὴν πόλη τῆς Θεσσαλονίκης, ἡ ὁποία ὑποβαθμίζεται καθημερινὰ ὅπως καὶ ὁλόκληρη ἡ Μακεδονία μας μὲ ἀποκορύφωμα τὴν ἀμφισβήτηση τῆς ἑλληνικότητά της. Τὸ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ἀκούστηκε ΠΑΝΤΟΥ! Στὴν πορεία ποὺ ἀκολούθησε πολλὲς οἱ προκλήσεις ἀλλὰ αὐστηρὴ ἡ πειθαρχία. Μεγαλειώδης ἡ πορεία καὶ ὁ καθένας ἀπὸ ἐμᾶς εἶχε ἕνα καθῆκον, νὰ κρατάει ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ! Ἔτσι καὶ ἔγινε λοιπόν. Ἕνα μεγάλο συγχαρητήρια στοὺς συναγωνιστὲς τοῦ Μετώπου Νεολαίας λοιπόν, καὶ οἱ δράσεις συνεχίζονται. Ἑπόμενο ραντεβοῦ στοὺς δρόμους καὶ τὶς γειτονιές. 

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΑΝΤΟΥ! 

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 

https://xrisiavgi.com/2026/06/25/16/171093/ 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις