OI "ΑΟΡΑΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ" ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΝΔ, ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ!

 Ἄστεγοι στὴν Ἀθήνα: Τὸ 30% μένει στὸ δρόμο περισσότερα ἀπὸ πέντε χρόνια – Τὸ 70% ἔχασε τὸ σπίτι του λόγῳ οἰκονομικῶν προβλημάτων 

Eρευνα τοῦ Δήμου Ἀθηναίων! 

«Ὅταν ἕνας στοὺς τρεῖς ἀνθρώπους παραμένει χωρὶς στέγη γιὰ περισσότερα ἀπὸ πέντε χρόνια καὶ ἑπτὰ στοὺς δέκα ὁδηγοῦνται σὲ αὐτὴ τὴν συνθήκη γιὰ οἰκονομικοὺς λόγους, εἶναι ἄμεσα ἀναγκαῖο νὰ διαμορφώσουμε πολιτικές, ποὺ ἀπαντοῦν στὶς πραγματικὲς ἀνάγκες τῶν πιὸ εὐάλωτων συμπολιτῶν μας, ὥστε κανεὶς νὰ μὴν μένει ἀόρατος». 

Ἀντιδήμαρχος Κοινωνικῆς Ἀλληλεγγύης Μίνα Φούντζουλα! 

ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ! 

Σύμφωνα μὲ τὴν παροῦσα ἀπογραφή, τὰ 2/3 τῶν ἀστέγων στὸν δῆμο τῆς Ἀθήνας εἶναι ἄνδρες (71%) καὶ τὸ 1/3 γυναῖκες (29%). Οἱ περισσότεροι ἀπὸ αὐτοὺς εἶναι Ἕλληνες (69,9%). Ἰδιαίτερο ἐνδιαφέρον παρουσιάζει καὶ ἡ ἡλικιακὴ σύνθεση τοῦ πληθυσμοῦ ποὺ καταγράφηκε. Ἡ ἀστεγία στὴν Ἀθήνα πλήττει κυρίως τὶς μεσαῖες καὶ μεγαλύτερες ἡλικίες, καθὼς τὸ 62% εἶναι ἡλικίας ἄνω τῶν 50 ἐτῶν, ἐνῷ οἱ νέοι κάτω τῶν 30 ἐτῶν δὲν ξεπερνοῦν τὸ 8% τοῦ συνόλου. Παράλληλα, σχεδὸν δύο στοὺς τρεῖς (65,8%) ζοῦν μόνοι, χωρὶς τὴ στήριξη συντρόφου ἢ οἰκογενειακοῦ περιβάλλοντος. 

Τὰ εὑρήματα τῆς ἔρευνας ἀναδεικνύουν ὅτι ἡ ἀστεγία στὴν Ἀθήνα παραμένει ἕνα σύνθετο καὶ σὲ μεγάλο βαθμὸ χρόνιο κοινωνικὸ φαινόμενο, καθὼς περισσότεροι ἀπὸ τοὺς μισοὺς καταγεγραμμένους ἀνθρώπους βρίσκονται χωρὶς αὐτόνομη στέγη γιὰ διάστημα μεγαλύτερο τῶν 2 ἐτῶν. Πιὸ ἀναλυτικά, ἕνας στοὺς τρεῖς ἀνθρώπους (31,6%) βρίσκεται χωρὶς αὐτόνομη στέγαση γιὰ περισσότερα ἀπὸ 5 χρόνια, ἐνῷ τὸ 24,9% παραμένει σὲ αὐτὴ τὴν κατάσταση ἀπὸ 2 ἕως 5 χρόνια. 

Οἱ οἰκονομικοὶ λόγοι, βασικότερη αἰτία ἀπώλειας στέγης 

Τὸ 72,2% τῶν συμμετεχόντων ἀναφέρει ὅτι ὁδηγήθηκε σὲ ἀπώλεια στέγης ἐξ αἰτίας οἰκονομικῶν λόγων. Ἀκολουθοῦν ζητήματα ὑγείας καὶ ἐξαρτήσεων (37,9%) καὶ οἰκογενειακὰ προβλήματα (30,2%), γεγονὸς ποὺ καταδεικνύει ὅτι ἡ ἀστεγία συνδέεται συχνὰ μὲ πολλαπλὲς καὶ ἀλληλένδετες κοινωνικὲς δυσκολίες. 

Αὐτὰ στὴν Ἑλλάδα τοῦ 2026, σὲ αὐτὸ τὸ γκιαούρικο ψευτορωμαίικο ποὺ ἔχει ἀποδεχθεῖ παθητικὰ τὸν ρόλο τοῦ προτεκτοράτου ἄνευ ἀντιδράσεων, ἡ μοναδική... ἔγνοια τῶν κατεστημένων δημοσιογράφων καὶ δημοσιολογούντων εἶναι οἱ ἐκλογές, οἱ κάλπες, οἱ κοινοβουλευτικὲς διαδικασίες καὶ ὅλη αὐτὴ ἡ ἐκλογικὴ κακομοιριὰ τῆς ἀστικῆς δημοκρατίας! 

Λὲς καὶ ἐὰν ἀλλάξει ἀφέντη ὁ λαός μας καὶ διαχειριστὴ τῆς κρίσης του, τὰ πράγματα θὰ πᾶνε καλύτερα! Ἡ... «ὀρθότερη» ἐπιλογὴ τοῦ δημίου μας εἶναι τὸ «ἐθνικὸ» ζητούμενο! 

ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΑ ΣΥΣΣΙΤΙΑ "ΜΙΣΟΥΣ" ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ; 

Ἐλλαδιστὰν ἔτος 2022 καὶ ὅσους δυσαρεστεῖ ὁ ὅρος "ἐλλαδιστὰν" καὶ προτεκτορᾶτο, ἐπὶ τέλους ἂς δοῦν τὴν πραγματικότητα κατάματα καὶ νὰ μὴν κρύβονται πίσω ἀπὸ τὰ ράκη ἑνὸς ἀνέξοδου ψευτοπατριωτισμοῦ. Εἶναι ντρὸπὴ νὰ λέμε ὅτι εἶναι Ἑλλάδα αὐτὸ τὸ ἄθλιο κράτος παρίας τῆς διεθνοῦς πολιτικῆς καὶ ἐπαίτης τῆς διεθνοῦς οἰκονομίας. 

Ἀπὸ τὸ πρὼὶ ὡς τὸ βράδυ οἱ προπαγανδιστὲς τῆς κυβερνήσεως τῆς Νέας Δημοκρατίας κάνουν κυριολεκτικὰ πλύση ἐγκεφάλου στὸν λὰὸ ὅτι εἴμαστε μία πανίσχυρη δύναμη μὲ κάθε λογῆς συμμάχους ἀπὸ Σαουδάραβες μὲ κελεμπίες μέχρι Ἀμερικανούς, πὸὺ δῆθεν θὰ πολεμήσουν στὸ πλευρὸ μᾶς ἐὰν μᾶς ἐπιτεθεῖ ἡ Τουρκία. Ὅλὰ αὐτὰ βεβαίως ἀποτελοῦν εὐχολόγια καὶ δὲν ἔχουν τὴν ὁποιαδήποτε σχέση μὲ τὴν πραγματικότητα. Ἐκεῖ ὅμως, ὅπου ἡ προπαγάνδα τους καὶ τὰ ψέματά τους ξεπερνοῦν κάθε ὅριο καὶ κτυποῦν κυριολεκτικὰ κόκκινο εἶναι στὴν εἰκόνα πὸὺ παρουσιάζουν μία εὐημεροῦσα κοινωνία, ὅπου ὅλα λειτουργοῦν ρολόϊ καὶ εἴμαστε μάλιστα γιὰ νὰ χρησιμοποιήσω καὶ τὸν ὅρο τοῦ κυβερνητικοῦ ἐκπροσώπου οἱ πρωτοπόροι στὴν 4η βιομηχανικὴ ἐπανάσταση! Ἡ μύτη του Πινόκιο αὐτῆς τῆς ἄθλιας καπιταλιστικῆς πολιτικῆς ἐξαφανίστηκε μὲ τὴν περίπτωση μίας ἡλικιωμένης, ἡ ὁποία συνελήφθη νὰ κλέβει τρόφιμα ἀπὸ γνὼστὴ ἁλυσίδα τροφίμων. Τελικὰ τὸ πόσοι "φιλάνθρωποι" ἐμφανίστηκαν μετὰ τὸ σὺμβὰν δὲν λέγεται. Ἐμφανίστηκε ἕνας ὑπουργὸς τῆς Νέας Δημοκρατίας ὁ ὁποῖος δήλωσε ὅτι μὲ παρέμβασή του δὲν ἔγινε δίωξη στὴν ἡλικιωμένη! Ἐμφανίστηκαν ἀστυνομικοί, οἱ ὁποῖοι καὶ αὐτοὶ εἶπαν ὅτι προσπάθησαν νὰ μὴν τὴν συλλάβουν. 

Ἡ ἀλήθεια ἦλθε ἀπὸ τὶς ἐπίσημες ἀνακοινώσεις ὅτι τὸ ἀδίκημα ἦταν αὐτεπάγγελτο καὶ ἡ Ἀστυνομία νὰὶ τὴν συνέλαβε γιατί πῆρε τρόφιμα ἀξίας 40 εὐρώ! Καὶ δὲν παραπέμφθηκε στὸ αὐτόφωρο κατόπιν ἐντολῆς τοῦ Εἰσαγγελέα. Καὶ τελικῶς δὲν κάθισε στὸ ἑδώλιο τοῦ κατηγορουμένου γιατί ἀπέσυρε τὴν μήνυση ἡ ἑταιρεία τῆς ἁλυσίδας τροφίμων, λογαριάζοντας προφανῶς τὴν κοινωνικὴ κατακραυγὴ καὶ τὸ οἰκονομικὸ κόστος πὸὺ θὰ εἶχε ἀπὸ τὴν ὑπόθεση. Σίγουρα ἡ περίπτωση αὐτὴ δὲν εἶναι μεμονωμένη καὶ εὐκαιρίας δοθείσης μὲ τὴν ἀκρίβεια νὰ καλπάζει καὶ τὸὺς ἔμμεσους φόρους, οἱ ὁποῖοι εἶναι πῖὸ ἀντιλαϊκοὶ καὶ καπιταλιστικοὶ φόροι, νὰ ἔχουν γονατίσει τὸν Ἑλληνικὸ λαό, εὐκαιρίας δοθείσης ποιός θυμᾶται τὰ συσσίτια "μίσους" τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς; 

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 

https://xrisiavgi.com/2022/02/27/11/152703/ 

Ι.Λ

ΛΑΡΙΣΑ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις