TO ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΟΥ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ!

 Ποιός ξέχασε ἀπὸ σᾶς, ἀγαπητοὶ κύριοι καὶ ἀγαπητὲς κυρίες τὴν 28η Σεπτεμβρίου τοῦ 2013, ὅταν φτιάχτηκε τὸ σόου μὲ τὶς χειροπέδες στὴν ἔξοδο τοῦ κτιρίου τῆς Γενικῆς Ἀσφαλείας Ἀθηνῶν; 

Ὅταν ἕξι Βουλευτὲς ὁδηγήθηκαν μὲ χειροπέδες; 

Ἦταν ἕνα τέχνασμα, ἕνα κόλπο γιὰ νὰ μᾶς τσακίσετε, γιὰ νὰ μᾶς πᾶτε στὸ 2%, ὅπως ἔλεγε ὁ Σαμαρᾶς στὸ περίφημο βίντεο Μπαλτάκου. 

Ὅμως, ὄχι μόνο δὲν μᾶς πήγατε στὸ 2%, ἀλλὰ ἑκατὸν δέκα χιλιάδες Ἕλληνες ἦρθαν καὶ συντάχθηκαν στὶς γραμμὲς τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς. 


Ν.Γ.ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
ΙΔΡΥΤΗΣ ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

TO ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΟΥ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις